I18n.defaultLocale = "nl"; I18n.locale = "nl"; I18n.translations = {"nl":{"fleetoverview":{"modifyBillingThresholdToolTip":"Aanpassen van het bedrag toegekend door het bedrijf"},"ecare":{"success":{"userUpdated":"De wijzigingen werden met succes toegepast."},"forms":{"gsmclinic":{"firstAccess":{"title":"Easy Repair"}},"sncb":{"bt":{"heading":"Aanpassen van het bedrag toegekend door het bedrijf","info":"Aanpassen van het bedrag toegekend door het bedrijf op de gekozen kaarten"}},"fleetdetail":{"smsbutton":"SMS","otherbutton":"Ander","bundlebutton":"Bundle","roamingbutton":"Roaming","optionDivClass":"optionDiv floatRight","databutton":"Data"},"eBilling":{"eBillingNotActivatedTooltip":"Dit mailadres is nog niet gevalideerd in onze systemen. We hebben een mailtje naar dit adres gestuurd met daarin een link om uw adres te valideren."},"bt":{"modify":{"btn":"Aanpassen\/Deactiveren"},"billcycle":{"info":"Het nieuwe bedrag wordt van kracht vanaf de volgende factureringsperiode, op "},"actualamt":"Huidige bedrag","confirm":{"btn":"Bevestigen"},"deactivate":{"checkbox":{"label":"Geen maximum bedrag"}},"subscription":{"heading":"Kost van de actieve opties","info":"De vermelde tarieven worden ter informatie meegegeven. Het bedrag van de factuur kan verschillen als er een pro rata werd toegepast. De correcte weergave van de verbruiksstatus kan tot 48 uur vertraging oplopen. De kost voor de tijdelijke bundels is al inbegrepen in het bedrag ‘buiten bundel’ dat u in het overzicht van uw verbruik terugvindt."},"sms":{"notifications":"SMS verstuurd"},"notifications":{"modify":{"label":"Aanpassen"},"heading":"Bedrag toegekend door het bedrijf","label":"Meldingen","percentage":{"label":"van het ingestelde bedrag opgebruikt"}},"newamount":"Nieuw bedrag","conf":{"message":"Uw aanvraag werd verstuurd. De wijzigingen worden binnen 2 werkdagen toegepast."},"consumption":"Verbruik","onetimesubscription":{"validity":"Geactiveerd op:","monthly":{"heading":"Maandelijkse opties","total":"Totale kost"},"heading":"Tijdelijke bundels"},"empty":{"monthlysubscription":"U hebt geen maandelijkse optie actief op deze kaart.","notifications":"Geen meldingen","onetimesubscription":"U hebt geen tijdelijke bundel actief op deze kaart."}},"generic":{"lastNameCardHolder":"Naam van de gebruiker","custLastname":"Naam","goToBasket":"Terug naar winkelwagen","submit":"Bevestigen","other":"Ander","continuePONumber":"Bevestigen","billingAddress":"Factureringsadres","remove":"Verwijderen","no":"Nee","phone":"Telefoonnummer","firstName":"Voornaam","yes":"Ja","users":"Gebruikers","firstNameCardHolder":"Voornaam van de gebruiker","customerCode":"Klantnummer","customerCodes":"Klantnummers","email":"Mailadres","password":"Wachtwoord","ponummer":"PO-nummer","documents":"Documenten","cancel":"Annuleren","company":"Bedrijf","confirm":"Bevestigen","backToDashboard":"Terug naar overzicht","back":"Terug","goToCustomerZone":"Ga naar uw klantenzone","ponumplaceholder":"Vul hier het PO-nummer in","oldPassword":"Uw huidige wachtwoord","close":"Sluiten","emailRepeat":"Bevestiging mailadres","continue":"Volgende","amount":"Bedrag","previous":"Vorige","download":"Downloaden","forgotUsername":"Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten","user":"Gebruiker","custNumber":"Klantnummer","phoneNumber":"Telefoonnummer","next":"Volgende","login":"Gebruikersnaam","date":"Datum","passwordRepeat":"Bevestiging wachtwoord","dear":"Beste","lastName":"Naam","add":"Toevoegen"},"amortization":{"noHistoryFound":"No History details were found for this customer code.","column2width":"width:85px;text-align:left","handsetBonus":"Bedrag van de bestelling","column5width":"width:141px;text-align:left","contribution":"Bijdrage","column12width":"width:125px;text-align:left","column7width":"width:155px;text-align:left","column6width":"width:171px;text-align:left","table":"Hardware Bonus Program : Gedetailleerde informatie","subsidy":"Hardware Bonus Program : Gedetailleerde informatie","column13width":"width:125px;text-align:left","column3width":"width:136px;text-align:left","duration":"Contractduur","column9width":"width:220px;text-align:left","history":"Historiek","column11width":"width:200px;text-align:left","contactlink":"Indien u meer wil weten gelieve uw accountmanager te contacteren.","months":"maanden","hwPenalties":"Restwaarde bij beëindiging","column4width":"width:146px;text-align:left","nocustomercode":"Momenteel heeft u niet ingetekend op het Hardware Bonus Program.<\/b>

Deze unieke optie bovenop onze mobiele telefonie-oplossing Shape geeft u extra budget om onmiddellijk te spenderen aan de beste toestellen. ","column8width":"width:150px;text-align:left","column1width":"width:150px;text-align:left","column10width":"width:150px;text-align:left","bcDate":"Factuurdatum","hwBonus":"Referentiebedrag","noCards":"Aantal Hardware Bonus Program gebruikers ","contactUrl":"https:\/\/business.orange.be\/nl\/contact"},"shape":{"service":{"popup":{"msg":"Wilt u opties Split wijzigen? Dan mag u niet meerdere kaarten selecteren die aan verschillende klantnummers toebehoren. Wij vragen u enkel kaarten te selecteren die aan hetzelfde klantnummer gekoppeld zijn."}},"tariff":{"popup":{"msg":"Wilt u uw Shape-formules wijzigen? Dan mag u niet meerdere kaarten selecteren die aan verschillende klantnummers toebehoren. Wij vragen u enkel kaarten te selecteren die aan hetzelfde klantnummer gekoppeld zijn."}},"invoicesplit":{"popup":{"msg":"Wilt u het bedrag van uw Invoice Split wijzigen? Dan mag u niet meerdere kaarten selecteren die aan verschillende klantnummers toebehoren. Wij vragen u enkel kaarten te selecteren die aan hetzelfde klantnummer gekoppeld zijn."}}},"editnationaldatacontrol":{"newndcstatus":"Nieuwe status","currentndcstatus":"Huidige status"},"monet":{"fixedOffer":{"title":"Pulse-dienst"},"typeOfWhitePages":"Publicatie van de nummers","streetNo":"Nummer","clearFilter":{"label":"Filters verwijderen"},"rangeOf100":"Reeks(en) van 100 nummers","aQuestion":"Een vraag?","streetName":"Straat","newOffer":"Nieuwe Fix-dienst","offerChange":{"warning":"Met het offer Shape & Fix Basic (VDSL) geniet u niet van Data Bonus voor de mobiele eindgebruikers. Voor meer info zie business.orange.be\/shapefix"},"contactNumber":"0800 95 96 3","WhitePageat1307":"Nummer niet in telefoongids","name":"Naam ","box":"Bus","contactPerson":"Contactgegevens ter plaatse","overview":{"filterLabel":"Filteren","exportLabel":"Exporteren","linesPerPage":"regels\/pagina","title":"Mijn sites"},"comments":"Opmerkingen","commencementDate":"Gewenste verhuisdatum","numberOfFixLinesLabel":"Actieve nummers","zipCode":"Postcode","numberOfFixLinesInstructions":"Configureer de optie Fax2Mail of voeg een vast nummer toe","legalMention":"Legal Mention","configureFax2EmailInstruction2":"om uw faxen op uw emailadres te ontvangen.","configureFax2EmailInstruction1":"Met Fax2Mail koppelt u een faxnummer aan een emailadres ","city":"Plaats","faxNumber":"Fax number","filterCountStyle":"filterCount filterCountDutch","mailaddress":"E-mailadres","addNumberInstruction1":"Hiermee vraagt u een of meerdere extra vaste ISDN-nummer(s) aan ","configureFaxToEmailTitle":"Fax2Mail configureren","addNumberInstruction2":"(enkel geldig voor de Pulse-diensten met ISDN-telefonie)","activateNewNumber":"Vast(e) nummer(s) toevoegen","noofactivefilters":"Filters actief","individual":"Individueel","addNumber":{"yourOffer":"Uw Pulse-dienst","title":"Een of meerdere ISDN-nummer(s) toevoegen"},"offer":"Fix-dienst","firstName":"Voornaam","fixNumber":"Fix Number","addressChange":{"title":"Een verhuis aanvragen"},"of":"van","email":"Mailadres","results":{"label":"Sites gevonden"},"configureFaxToEmailPopupText1":"Inkomende faxen doorsturen naar een mailadres","offerNameLabel":"Fix-dienst","legalMentionText":"De beschikbaarheid van de nieuwe Fix-dienst zal afhangen van de bandbreedte van uw huidige VDSL-lijn.","1307":"In telefoongids: nummer, naam en adres. Nummer zoeken via naam en adres","modifyAddressLabel":"Een verhuis aanvragen","changeOfferLinkLabel":"Een wijziging aanvragen","currentOffer":"Uw huidige Fix-dienst","address":"Adres van de site","fixLinesLabel":"Vaste lijn","nameOfSite":"Naam van de site","DirectoryService2":"In telefoongids: nummer, naam en postcode. Nummer zoeken via naam, postcode of omgekeerd","DoNotPublish":"In telefoongids: nummer, naam en postcode. Nummer zoeken via naam en postcode","amountOfNo":"Gewenst aantal nieuwe nummers","DirectoryService1":"In telefoongids: nummer, naam en adres. Nummer zoeken via naam, adres of omgekeerd","existingAddress":"Huidig adres","addressManageInstruction1":"U vraagt Orange om uw Pulse-diensten (VDSL en vaste telefonie) te verhuizen.","addressManageInstruction2":"Deze aanvraag moet minstens 4 weken op voorhand worden ingediend. De goedkeuring ","addressManageInstruction3":"van uw aanvraag hangt af van het feit of het nieuwe adres voldoet aan de technische vereisten.","clientCodeLabel":"Klantnummer","PhoneNumber":"Telefoonnummer","search":"Zoeken","changeOffer":{"title":"Uw Fix-dienst wijzigen"},"newAddress":"Nieuw adres","rangeOf10":"Reeks(en) van 10 nummers","fixLineLabel":"Vaste lijn","modifyAddress":{"title":"Een verhuis aanvragen"},"clientCode":"Klantnummer","configureFaxToEmailPopupTitle":"Fax2Mail configureren","typeOfAdditionalNo":"Soort nieuwe gewenste nummers:"},"manageInvoices":{"potooltip":"Een inkooporder (PO) nummer maakt het voor u gemakkelijker om onze facturen in uw systemen te vinden. Dit nummer is niet verplicht.","changePONumberConfirmation":"Dank u. Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en behandelen deze binnen de 24uur."},"cards":{"new":{"selectOption":"Ik wil manueel kiezen welke opties ik wil activeren","addedLink1":"https:\/\/business.orange.be\/nl\/business-oplossingen\/business-everywhere","needInvoiceSplit":"Ik heb een Invoice Split<\/a>-contract en ik wil dat contract op deze kaart activeren","postpaidb2b":"Abonnement van het werk (het nummer is momenteel toegekend aan een ander bedrijf dan het uwe)","surfSimLabel":"Simkaartnummer van de Surf Extra Card","warningActivateCard":"Opgelet: als u een nieuwe kaart voor mobiel internet wenst te activeren, klik hier<\/a>","postpaidb2c":"Privé-abonnement","mnpDocumentCompany":"Naam van de overdrager (bedrijf waartoe het nummer behoort op het moment van deze aanvraag)","optionPlaceholder":"Selecteer uw opties","mobileanddata":"Mobiel","newCallNumber":"Een nieuw mobiel nummer aanvragen","addedLink2":"hier","existingCallNumber":"Een bestaand nummer gebruiken (nummeroverdracht)","addedSurfLink":"Opgelet: Het is belangrijk dat u een blanco simkaart in uw bezit hebt. Als dat niet het geval is, kan u er hier<\/a> gratis een bestellen","currentOperator":"Huidige operator","commentLabel":"Hebt u specifieke behoeften bij de toevoeging van deze kaart aan uw vloot?","custcodeLocation":"(dit nummer staat bovenaan links op de factuur)","surfCard":"Simkaartnummer van de Surf Extra Card","surfExtraChcbx":"Ja, ik zou graag een gratis Surf Extra Card ontvangen waarmee ik op een laptop of tablet gebruik kan maken van het datavolume dat is inbegrepen in Shape Traveller of Shape Intense (ook in de Europese Unie).","mnpDocumentStep1Mobistar":"Gelieve een blanco overdrachtsdocument af te drukken","selectcustomercode":"Selecteer het klantnummer waaronder u de kaart wil activeren","currentCustomerCode":"Huidig klantnummer","tariffPlanShape":"Kies uw Shape-formule","chooseOptionsManually":"Ik wens de opties handmatig te kiezen.","tariffPlan":"Dit tariefplan wordt op de kaart geactiveerd","AdditionalsurfSimLabel1":"Huidig ​​nummer dat is gekoppeld aan de Surf Extra Card","haveSurfExtraCard":"Wenst u een Surf Extra Card?","reservedSimWarning":"Opgelet: Dit moet een nieuwe sim kaart zijn. Indien nodig kan u er hier een bestellen.<\/a>","dataonlySubscription":"Abonnement met mobiel internet","AdditionalsurfSimLabel2":"Nieuw nummer om te associëren met de Extra Surf Card","mnpDocumentMobistar":"Overdrachtsdocument","currentInfoTitle":"Informatie over de kaart waarvan u het nummer wenst over te dragen","titleNewCard":"Een nieuwe mobiele kaart activeren > Nieuw nummer","existingPrepaidTitle":"Een nummer behouden > Herlaadkaart","reservedPhoneWarning":"(Enkel als u een nummerreeks hebt gereserveerd)","invoiceSplitDocumentStep3":"Het in te scannen en hier op te laden","copyProfileOfCard":"Kopieer het profiel van een van uw bestaande kaarten","invoiceSplitDocumentStep2":"Het in te vullen en aan uw werknemer te vragen dit te ondertekenen","prepaid":"Herlaadkaart","invoiceSplitDocumentStep1":"Gelieve een blanco Invoice Split-document af te drukken","mnpDocumentOther":"Overdrachtsdocument","chooseOptionsManuallyNew":"Kies een van uw bestaande kaarten","activateOther":"Een andere kaart activeren","callNumber":"Telefoonnummer","confirmagreed":"Ik bevestig dat ik van de gebruiker de toestemming heb gekregen om zijn\/haar nummer over te dragen.","currentSimCard":"Nummer huidige simkaart","newSurfSimNumber":"Nummer van de simkaart","reservedPhone":"Gewenst telefoonnummer","newInfoTitle":"Uw nieuwe kaart","nonVloTitle":"Welk type van abonnement wenst u?","newSimNumber":"Nieuw simkaartnummer","selectOptionsNote":"De lijst van aangeboden opties omvat alle opties die al geactiveerd zijn op een of meerdere van uw kaarten. Indien u een andere optie wenst te activeren, gelieve daarvoor dan de aanvraag in te dienen na activering van de kaart.","cardProfile":"Ik wil het profiel van een bestaande kaart kopiëren","selectcustomercodeOne":"Klantnummer waaronder de kaart wordt geactiveerd","cardType":"Type kaart","noCopyProfile":"Er zijn momenteel geen mobiele kaarten geactiveerd op dit klantnummer. Wilt u toch een kaart op dit klantnummer activeren, gelieve dan de nodige gegevens in het onderstaande veld in te vullen.","mnpDocumentStep1Other":"Gelieve een blanco overdrachtsdocument af te drukken","tariffInfoTitle":"Tarieven en opties","existingResidentialTitle":"Een nummer behouden > Privé-abonnement","manualOptions":"kies uw eigen opties te activeren op de kaart","mnpDocumentStep3":"Scan het document in en upload het hier","mnpDocumentStep2":"Vul het in en onderteken het","otheroperator":"Andere operator","radiobuttonOperater":"Orange of Mobistar","selectOptions":"Of selecteer zelf de opties","chooseTariff":"Tariefplan van uw keuze","dataonly":"Mobiel internet","addedLink":"Meer info over onze mobiele abonnementen ","typeOfOptions":"Opties","existingTitle":"Een nummer behouden (nummeroverdracht)","tdc":{"default":"Kies een Travel Data Control bedrag"},"existingBusinessTitle":"Een nummer behouden > Abonnement van het werk","title":"Een nieuwe mobiele kaart activeren"},"bt":{"undefined":{"bt":"Niet gedefinieerd"},"label":"Het bedrag toegekend door het bedrijf zal het volgende zijn","no":{"bt":"Niet gedefinieerd"},"default":"Niet gedefinieerd"}},"ndc":{"confirmation":{"nonvlo":"Dank u. Uw aanvraag werd succesvol verzonden en zal binnen een paar minuten worden verwerkt."}},"sncbsncbtn":"Verbruik opvolgen","vlo":{"mobileprofile":"Belprofiel : ","dataprofile":"Data profiel :"},"resetPassword":"Wachtwoord herstellen","users":{"addUser":"Gebruiker toevoegen","rights":{"GsmClinic":"Toegang tot GSM Clinic (hersteldienst voor gsm’s)","UserManagement":"Mogelijkheid om andere gebruikers te creëren","Fix":"Beheer van de vaste lijnen","SublevelCodes":"De gebruiker heeft toegang tot alle klantnummers die in het lijstje rechts voorkomen","BA":"Business Zone (Basic Access) ","Case":"Case Management","MDM":"Mobile Device Management","Invoices":"Facturen en verbruik","AD":"Business Zone (Advanced Access)","SLADOCS":"VO SLA-Docs","Devices":"Bestellen van toestellen, simkaarten en accessoires","Mobile":"Beheer van de mobiele vloot","Reporting":"Reporting Tool","HardwareCare":"Toegang tot Hardware Care"},"deleteUser":{"verification":"Mailadres van de gebruiker","delete":"Verwijderen","warning":"Opgelet<\/b> Je staat op het punt om deze gebruiker definitief te verwijderen. Gelieve het mailadres van deze gebruiker in te voeren om te bevestigen dat je deze gebruiker wil verwijderen.","title":"Gebruiker verwijderen"},"editUser":{"activeDesc":"(gebruiker heeft zijn mailadres nog niet bevestigd)","voNotActiveMsg":"(Aan deze gebruiker moeten één of meerdere klantnummers gekoppeld zijn.)","customerCodesAvailable":"Klantnummers","customerCodesSelected":"Klantnummers toegekend aan deze gebruiker","userRights":"Toegangsrechten","active":"Geactiveerd","newtitle":"Nieuwe gebruiker toevoegen","title":"Gebruiker bewerken"}},"fleetoverview":{"B2b":{"renew":"SIM vernieuwen","btn1":"Annuleren","btn2":"Bevestigen","line1":"Aan de hand van dit formulier kan u de vernieuwing van uw simkaart aanvragen (bijvoorbeeld in geval van diefstal, verlies of als het nieuwe toestel een grotere of kleinere simkaart vereist).","fleethandlebar":{"smalloffgraybtn":{"hover":"Gesuspendeerde kaart naar aanleiding van niet-betaling"}},"line2-1":"(eerste 13 cijfers)","line3":"Hebt u geen lege simkaart in stock? ","line2":"Nummer van de gereserveerde simkaart:","line3-1":"Bestel hier<\/a> uw simkaart(en).","smalloffgraybtn":{"hover":{"plus":{"toreactivate":{"text":"Gesuspendeerde kaart naar aanleiding van niet-betaling. Het is onmogelijk een gesuspendeerde kaart naar aanleiding van niet-betaling te reactiveren via de Klantenzone. Gelieve hiervoor de Klantendienst te contacteren op 5995 (vanaf een GSM) of op 0800\/95962 (vanaf een vaste lijn)."}}}},"checkbox":{"suspended":"Gesuspendeerde kaart naar ","suspended-2":"aanleiding van niet-betaling"},"line3-2":""},"CurrentTariffPlan":"Huidig tariefplan","cardsselected":"kaarten geselecteerd","orderoractivatelabel":"Nieuwe simkaart:","NewCustomerModifyOptionsCommentsNonvlo":"Opmerkingen","typeofcardtitle":"Type nummer","tariffplantitle":"Tariefplan","activate":"Activeren","status":"Status nummers (ON=geactiveerd)","optionscategoriestitle":"Opties","nocardsselected":"Geen kaart geselecteerd","ChangeTariffPlan":{"ConfirmationTitle":"Bevestiging wijziging","link":"Wijzigen","close":"Sluiten","Confirmation":"Wij hebben uw aanvraag van XX\/XX\/2016 goed ontvangen waarvoor dank.
Uw aanvraag tot overdracht wordt binnen de 3 werkdagen behandeld.
Het referentienummer voor deze aanvraag is : XXXXXXXXXXXX","title":"Wijziging van tariefplan"},"namechange":{"popup":{"header":"Andere naam toewijzen aan een nummer","label":{"prename":"Nieuwe voornaam","name":"Nieuwe naam","actualName":"Huidige naam en voornaam","number":"Nummer"}},"ConfirmationTitle":"Bevestiging","link":"Gebruikersnaam wijzigen","confirmation":"Bedankt, de gebruikersnaam werd met succes gewijzigd. De veranderingen in uw vloot zullen in 2 dagen zichtbaar zijn."},"cardtype":{"internettv":{"desc":"Internet \/ TV"},"fix":{"desc":"Vast"},"mobile":{"desc":"Mobiel"},"data":{"desc":"Data"}},"type":"Type nummer","NewCustomerModifyOptionsNonvlo":"Wenst u opties toe te voegen of te verwijderen op deze kaart ?","vpnprofile":"Belprofiel","NewCustomerCodeNonvlo":"Nieuwe klantnummer","name":"Naam, voornaam","back":"Terug","changeCustomerCode":{"ConfirmationTitle":"Bevestiging","link":"Wijzigen","linkNonvlo":"Wijzigen","Confirmation":"Wij hebben uw aanvraag van XX\/XX\/2016 goed ontvangen waarvoor dank.
Uw aanvraag tot overdracht wordt binnen de 3 werkdagen behandeld.
Het referentienummer voor deze aanvraag is : XXXXXXXXXXXX","titleNonvlo":"Transfer naar één van uw andere klantennummers","title":"Overzetten naar een ander entiteit"},"cardstatus":{"on":{"desc":"Geactiveerd"},"ontreatment":{"desc":"in verwerking"},"off":{"desc":"Niet geactiveerd","futuredate":{"descDetail":"Deze kaart wordt gereactiveerd op {{formatDate LAST_TARIFF_CHANGE}}","desc":"Deze kaart wordt gereactiveerd op {{LAST_TARIFF_CHANGE}}"},"nofuturedate":{"descDetail":"Deze kaart werd opgeschort op {{formatDate LAST_TARIFF_CHANGE}}","desc":"Deze kaart werd opgeschort op {{LAST_TARIFF_CHANGE}}"}}},"more":"More","onecardselected":"kaart geselecteerd","NewTariffPlan":"Nieuw tariefplan","activetext":"Active","OldCustomerCode":"Huidige klantnummer","filter":{"statustitle":"Status nummer"},"less":"Less","tariffplan":"Tariefplan","pagetitle":"Mijn nummers beheren","search":"Zoeken (nummer, simkaart, klantnummer...)","optionscategories":{"smsoptions":{"desc":"SMS"},"bundleoptions":{"desc":"Bundle options"},"dataroaming":{"desc":"Data Roaming"},"datanational":{"desc":"Data National"},"otheroptions":{"desc":"Andere opties"}},"OldCustomerCodeNonvlo":"Huidige klantnummer","options":"Opties","clientcode":"Klantnr.","telephonenumber":"Telefoonnr.","detailpagetitle":"Gedetailleerd overzicht","NewCustomerCode":"Nieuwe klantnummer","orderhardwarelink":"Bestellen","title":"Mijn nummers beheren"},"editProfile":{"intro1":"Als beheerder van het Orange-contract kan u een login aanvragen om toegang te krijgen tot de functies om opties te beheren, de inventaris van de vloot te raadplegen, toestellen of accessoires te bestellen, ...","intro2":"","submit":"Een login voor fleet managers aanvragen","intro3":"","legals":"Ik ga akkoord met
de algemene voorwaarden<\/a>","title":"Aanvraag van login voor fleet managers"},"passwordLost":"Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten","revamp":{"msg":"Goed nieuws: Uw Klantenzone werd in een nieuw jasje gestoken!
Ontdek de verbeterde navigatie en nieuwe functies, en ga na hoe u in enkele klikken uw mobiele vloot met gemak beheert.
Klik hier<\/a>."},"editEmail":{"intro":"Als u uw mailadres wijzigt, wijzigt u uiteraard ook uw gebruikersnaam, maar niet het adres waarnaar de meldingen van nieuwe facturen verstuurd worden. Indien u dat adres wil veranderen, dan kan u dat doen in “Beheer uw facturen<\/a>”.","title":"Uw mailadres wijzigen"},"customercodes":{"addCustomerCodeForm":{"success":"Bravo, u hebt nu toegang tot alle facturen die verbonden zijn aan dit klantnummer. Indien u ook nog andere facturen wil inkijken, dan kan u die toevoegen in het gedeelte “Uw facturen”.","submit":"Verzenden","intro":"Om veiligheidsredenen vragen we u vriendelijk om een factuur bij u te nemen. Door het factuurnummer en het bijbehorende bedrag in te vullen, zijn we er zeker van dat u toegang hebt tot alle facturen die verbonden zijn aan dit klantnummer. Daarna kan u een factuur raadplegen die aan een ander klantnummer gekoppeld is, indien u dat wenst.","title":"Veiligheidsvraag"},"infoconsoAlertConsumption":"Beheer verbruiksmeldingen","amountScreenshot":"\/resources\/img\/eCare\/ss-invoice-amount-nl.png","configureCustomerCode":"Configureer de toegang tot uw facturen","assignEbilling":{"intro":"Het mailadres wijzigen waarop u uw meldingen van nieuwe facturen wil zien toekomen.
U ontvangt een mail met daarin een link die u moet aanklikken om het nieuwe adres te bevestigen. De volgende facturen worden dan naar het mailadres gestuurd dat u zonet hebt opgegeven.","intronew":"Geef het mailadres in waarop u meldingen van nieuwe facturen wenst te ontvangen.
Opgelet: indien het ingevoerde mailadres verschilt van uw gebruikersnaam, ontvangt u een mail met daarin een link waarop u moet klikken om te bevestigen dat uw adres wel bestaat.","title":"Uw adres voor de elektronische factuur"},"infoconsoTitle":"Raadpleeg het verbruik van uw nummers","removeCustomerCodeWarning":"Als u dit klantnummer verwijdert, krijgt u geen toegang meer tot de facturen met uw account en ontvangt u niet langer meldingen via mail.","youAreManaging":"U hebt toegang tot de gegevens van","managetitle":"Toegang tot facturen beheren","addCustomerCode":"Een klantnummer toevoegen"},"editcallprofile":{"confirmmessage":"Dank u. Uw aanvraag is goed verzonden en zal zo snel mogelijk verwerkt worden.","yes":"Ja","option":"Wenst u dit oproepnummer over te dragen naar een andere klantencode? ","mobile":"Mobiel bellen met of zonder internet","gsmnumberdefault":"04XXXXXXXX","data":"Enkel mobiel internet","mobileprofile":"Mobile profile","no":"Neen","type":"Type","number":"Gsm-nummer","title":"Wijzig Travel Data Control bedrag"},"invoice":{"credit":"Krediet","directdebit":"Domiciliëring","paid":"Betaald","StructuredCommunication":"Mededeling overschrijving","due":"Te betalen voor ","status":"Toestand","overdue":"Te betalen voor "},"editPassword":{"intro":"","title":"Uw wachtwoord wijzigen"},"edittraveldatacontrol":{"newtdcamount":"Nieuw bedrag","currenttdcamount":"Huidig bedrag"},"cz":{"continue":{"btn":"Verder"},"mo":{"moreinfo":"Meer informatie","details":{"tab1":{"heading":"Overzicht wijzigingen"}},"deactivate":{"title":"Opties die u wil deactiveren"},"noncomp":{"title":"Kaarten die niet verenigbaar zijn met de bestaande opties."},"activate":{"title":"Opties die u wil activeren"},"nooptions":{"msg":"U hebt geen optie geselecteerd om te activeren of te deactiveren."},"tab1":{"heading":"Opties kiezen"},"tab2":{"heading":"Niet-verenigbare kaarten beheren"},"roaming":"Roaming","card":"kaart","tab3":{"heading":"Keuzes bevestigen"},"checkbox":{"msg":"Wenst u dat de kosten van deze nieuwe opties door het bedrijf betaald worden?"},"default":{"heading":"Welk type optie wil u wijzigen?"},"cards":"Kaarten","hover":{"act":{"arrow":"Wilt u een optie activeren? Selecteer dan rechts de optie die u wil activeren en klik op \"<\""},"deact":{"arrow":"Wilt u een optie deactiveren? Selecteer dan links de optie die u wil deactiveren en klik op \">\""}},"bundle":"Bundle","sub":{"title":"Klik de opties aan die u op de geselecteerde kaarten wil activeren of deactiveren."},"warning":{"msg":"Voor de onderstaande kaarten worden de bestaande opties vervangen door de nieuwe."},"wrng":{"roaming":{"msg":"Uw aanvraag wordt binnen 2 werkdagen behandeld. Duurt dat te lang? Annuleer dit formulier en bel naar de klantendienst op 5995 (met een gsm) of 0800\/95962 (met een vaste lijn)."}},"data":"Data","sms":"Sms","conf":{"message":"Uw aanvraag werd verstuurd. De wijzigingen worden binnen 2 werkdagen toegepast.","heading":"De volgende wijzigingen worden toegepast:"},"title":"Opties wijzigen (activeren\/deactiveren)"},"reactive":{"continue":{"btn":"Deze kaarten reactiveren"}},"previous":{"btn":"Vorige"},"remove":"Annuleren","dashboard":{"btn":"Terug naar Mijn nummers beheren"},"return":"Terugkeer","suspend":{"continue":{"btn":"Deze kaarten opschorten"}},"coulmn":{"name":"Naam, voornaam","newoptions":"Nieuwe opties","sim":"SIM","numbertype":"Type nummer","status":"Status nummers(ON=geactiveerd)","noncompoptions":"Opties die u wil activeren","number":"Telefoonnr.","tariffplan":"Tariefplan","contract":"Contract","deactiveoptions":"Opties die u wil deactiveren","customercode":"Klantnr.","puk":"PUK","invoicesplit":"Invoice Split","detaildeactiveoptions":"Opties die u wil deactiveren","options":"Opties"},"cd":{"sub":{"title":"De geselecteerde kaarten laten reactiveren of opschorten"},"popup":{"act":{"msg":"Weet u zeker dat u deze kaart wil reactiveren?","heading":"Weet u zeker dat u deze kaart wil reactiveren?","msg2":"Uw nummer wordt zo snel mogelijk opnieuw geactiveerd."},"deact":{"msg":"Wanneer u een kaart definitief wil deactiveren, gelieve de klantendienst te bellen op 5995 (met een gsm) of op 0800\/95962 (vaste lijn). ","msg1":"Tijdelijke opschorting van de kaart.","heading":"Aan de hand van dit formulier kan u de volgende diensten aanvragen: ","msg2":"Overdracht van een nummer naar een herlaadkaart (bijvoorbeeld als een werknemer het bedrijf verlaat maar zijn oproepnummer mag behouden).","msg3":"de schorsing geldt ook voor alle kaarten gekoppeld zijn (surfen extra kaart)"},"close":"Sluiten","suspend":{"msg":"Uw kaart is tijdelijk geblokkeerd."}},"deactiveactive":"Niet geactiveerd","conf_non_vlo":{"message":"Uw aanvraag is verstuurd en wordt binnen enkele minuten behandeld.
De verandering zal binnen 48 uur te zien zijn in uw Klantenzone."},"automated":{"conf":{"message":"Uw aanvraag is verstuurd en wordt binnen enkele minuten behandeld. De verandering zal binnen 48 uur te zien zijn in uw Klantenzone. "}},"btn":{"prepaid":"Nummer overdragen naar prepaid","reactivate":"JA, deze kaart reactiveren","suspend":"De kaart opschorten","cancel":"NEE, annuleren"},"tab1":{"heading":"Status wijzigen (geactiveerd\/niet geactiveerd)"},"active":"Geactiveerd","tab2":{"heading":"Bevestiging"},"conf":{"message":"Uw aanvraag werd verstuurd. De wijzigingen worden binnen 2 werkdagen toegepast.","heading":"De volgende wijzigingen worden toegepast:"},"title":"Reactiveren\/opschorten"},"heading":"Klantenzone","cancel":{"btn":"Annuleren"},"title":{"heading":"Mijn nummers beheren"}},"carddetail":{"SurfExtraCardConfirmationContent2":"Het referentienummer voor deze aanvraag is","modifytraveldatacontrol":"Het bedrag wijzigen","activateDeactivateOptionslink":"Opties activeren\/deactiveren","callprofile":"Belprofiel","simnumber":"Simkaartnummer","total":"Alle","SurfExtraCardConfirmationContent1":"Bedankt - Uw aanvraag wordt binnen de 48 uur behandeld ","number":"Number","splitbillprofile":{"newInvoicefield3":"Document toevoegen Faktuur Split","newInvoicefield2":"Nieuwe Invoice Split profiel","newInvoicefield1":"Nummer","newInvoiceTitle":"Voeg Factuur Split toe aan een kaart","confirmation":"We hebben uw aanvraag voor een nieuw Invoice Split-profiel ontvangen. De wijziging wordt binnen 2 werkdagen toegepast.","activateSplitLink":"Activeren","newAmountPlaceholder":"Nieuwe bedrag","datariffplanConfTwo":"Uw tariefplanwijziging wordt onmiddellijk uitgevoerd","noSplitText":"Geen gedefinieerd profiel","ConfirmationTitle":"Bevestiging","field3":"Nieuwe Invoice Split profiel","field2":"Invoice Split huidige profiel","datariffplanConfOne":"Uw tariefplanwijziging wordt uitgevoerd op","field1":"Nummer","change":"Wijzigen","newAmount":"Nieuwe bedrag","title":"Profiel bewerken Factuurverdeling van een kaart"},"customercode":"Klantnr.","typedata":"Data","showinactivelabel":"Beschikbaar","typetv":"Internet \/ TV","change":"Wijzigen","AdditionalSurfCard":"Linken aan een ander nummer","DifferentSurfCard1":"Linken aan een ","DifferentSurfCard2":"ander nummer","typefix":"Vast","moreinfo":"Meer informatie","NoActiveSurfCard2":"Card gelinkt","NoActiveSurfCard1":"Geen Surf Extra ","showactivelabel":"Geactiveerd","tariffplan":"Tariefplan","contract":"Contract","SurfExtraCardConfirmationTitle":"Bevestiging Change","SurfCardLabel":"Gelinkte Surf Extra Card","puk":"Pukcode","optionstitle":"Opties","contractdate":"Begindatum van het contract","typemobile":"Mobiel","invoicesplit":"Invoice Split","contractnumber":"Contract nummer","inactive":"Beschikbaar","AddSurfCard2":"Card toevoegen","AddSurfCard1":"Een Surf Extra ","active":"Geactiveerd","noactiveoptions1":"U hebt nog geen ‘","noactiveoptions2":"’ optie geactiveerd. Om een nieuwe optie te activeren, klik op het tabblad ‘Beschikbaar’."},"b2bsubsidy":{"selectcustomercode":{"instruction":"Selecteer het klantnummer waarvoor u de Afschrijvingstabel van het Hardware Bonus Program wil bekijken"}},"cardetail":{"submit":"Verder"},"simrenewal":{"conf":{"message":"Uw aanvraag is verstuurd en wordt binnen enkele minuten behandeld. De verandering zal binnen 48 uur te zien zijn in uw Klantenzone. "}},"card":{"activation":{"tdc":{"label":"Kies een Travel Data Control bedrag","title":"Travel Data Control bedrag"}}},"editndc":{"title":"Status National Data Control wijzigen"},"changecallprofile":{"mail":{"phonenumber":"Telefoonnummer"}},"user":{"yourCustomerCodeIsHereScreenshot":"\/resources\/img\/eCare\/ss-invoice-ccode-nl.png","personalInformation":"Uw gegevens","edit":{"title":"Uw account bewerken"},"createLegals":"Ik ga akkoord met
de algemene gebruiksvoorwaarden<\/a>","contactClientServices":"Bel naar onze klantendienst op het nummer 5995","activate":{"title":"Account geactiveerd"},"withInstructionsReset":"met de instructies om uw wachtwoord te resetten.","resetPasswordHelp":"Gebruik het onderstaande formulier om uw wachtwoord te resetten","yourUserName":"Uw gebruikersnaam is","fleetmanager":"Ik wil toegang tot de functies om onze vloot te beheren
(enkel voor personen die belast zijn met het contract van Orange)<\/small>","companyInformation":"Bedrijf","forgotPassword":"Ik ben mijn wachtwoord vergeten","emailIsValidated":"Uw adres voor elektronische facturen werd gevalideerd.
Uw meldingen van nieuwe facturen zullen voortaan op dit adres toekomen.","createConfirmationInvoice":"Binnen enkele ogenblikken ontvangt u een mail met de bevestiging van uw inschrijving in de klantenzone en de instructies die u moet volgen om de toegang tot uw facturen te configureren.","userType":"Gevraagd type toegang","yourCustomerCodeIsHere":"Uw klantnummer bevindt zich bovenaan links
op uw factuur<\/a>. Hebt u nog geen klantnummer of vindt u het niet meer terug? Bel gratis met een gsm naar 5995 of met een vast toestel naar 080095962.","emailWillBeLogin":"Uw mailadres wordt uw gebruikersnaam om toegang te krijgen tot de klantenzone","accountIsReset":"Uw wachtwoord werd gereset. U kan vanaf nu uw nieuwe wachtwoord gebruiken om in te loggen.","accountIsActivated":"Uw account is nu geactiveerd","createConfirmationFleet":"Binnen enkele ogenblikken ontvangt u een mail met de bevestiging van uw verzoek om toegang te krijgen tot de klantenzone. Om veiligheidsredenen wordt uw aanvraag ter goedkeuring doorgestuurd naar onze klantendienst.","create":{"dontknowTarifScreenshot":"\/resources\/img\/eCare\/ss-tariffplan-nl.png","profileEmployee":"Werknemer van een bedrijf (u betaalt een deel van de factuur zelf)<\/small>. Opgelet, als uw bedrijf de volledige factuur betaalt, hebt u geen toegang tot de Klantenzone.","confirmationTitle":"Bevestiging van uw inschrijving in uw Klantenzone","profileBusiness":"Beheerder van een telecom-contract van het type “business” (Connected Mobile, Shape, Shape & Fix, Mobile Business, One Office Voice Pack, One Office Full Pack…)<\/small>","passwordRules":"Uw wachtwoord moet uit meer dan 8 karakters bestaan.","selectProfile":"Selecteer uw profiel","dontknowTarif":"Weet u niet welk tariefplan u hebt?","profileResidential":"Beheerder van een telecom-contract van het type “particulieren” (Go, Panter, Arend, Koala, Dolfijn, Kangoeroe)<\/small> of een particuliere klant.","viewScreenshot":"Bekijk een voorbeeld","dontknowTarifDesc":"De naam van uw tariefplan wordt vermeld in de rubriek “Factuuroverzicht”","profileVlo":"Uw bedrijf wenst tot het Vlaamse Overheid contract toe te treden.","title":"Registreer u in uw Klantenzone"},"lostPwdPleaseClickHere":"Ook uw wachtwoord vergeten?","createConfirmationSpamnotice":"Als u deze mail niet hebt ontvangen, kijk dan eens of het mailtje niet in uw Ongewenste items zit.","passwordLostLink":"\/nl\/klantenzone\/password-reset?token=","createConfirmationValidatedByEbilling":"Uw registratie is voltooid. U kunt vanaf nu inloggen. U ontvangt ook binnenkort een bevestigingsmail met daarin uw inloggegevens voor de klantzone.","clickHereToReset":"Klik hier om dat opnieuw in te stellen.","toLoginPleaseVisit":"Om u aan te melden, klik hier","emailHasBeenSent":"We hebben u een e-mail gestuurd met daarin uw login.","invoiceManager":"Ik wil toegang tot mijn facturen","forgotLoginHelp":"Tip: Uw gebruikersnaam is meestal uw mailadres","anEmailWillBeSendTo":"Op het volgende adres ontvangt u een mail","withInstructionsActivate":"met de instructies om uw account te activeren.","changeProfileSuccess":"Om veiligheidsredenen zal onze klantendienst uw aanvraag analyseren om na te gaan of u het recht hebt uw vloot te beheren.
U krijgt een melding per mail zodra onze klantendienst uw account gevalideerd heeft.","b2bczHomePage":"\/nl\/klantenzone","forgotLogin":"Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten"},"invoices":{"eBillingNotSet":"Er werd geen mailadres voor meldingen van nieuwe facturen opgegeven","invoiceNumber":"Factuur nr.","invoiceAmount":"Bedrag factuur","noInvoicesFound":"We vonden geen factuur voor dit klantnummer. Selecteer hierboven een ander klantnummer, of bel met een gsm naar 5995.","eBilling":"Adres voor elektronische facturen","period":"Factureringsperiode","eBillingNotActivated":"Mailadres voor meldingen van nieuwe facturen uitgeschakeld","detailsfor":"Details voor","part":"Deel","invoices":"Facturen","yourInvoices":"Uw facturen","VATIncluded":"(inclusief btw)","documents":{"fix_plus":"Vaste kosten","fix_csv":"Vaste kosten","excel_invoice":"Factuur als Excel-sheet","paper_invoice":"Factuur in pdf-formaat","var_csv":"Variabele kosten","xml_file":"Xml-bestand","var_plus":"Variabele kosten"},"viewYourInvoices":"Bekijk uw facturen"},"insurance":{"purchasedate":"Aankoopdatum van het toestel","checkvalid":"Ik aanvaard de ","checkvalid3":"algemene voorwaarden van Business Insurance","checkvalid2":"https:\/\/business.orange.be\/sites\/default\/files\/GeneralConditions_BusinessInsuranceForMobileFeb2017_NL.PDF"},"ndcstatus":{"message":{"notallowed":"buiten bundel niet toegestaan","allowed":"buiten bundel toegestaan"}},"warning":{"NoMSISDNTitle":"